poniedziałek, 30 grudnia 2013

Witamy !!

Ekhm, ekhm, no to ten...ładna dziś pogoda, nie ? :D
Zgodzę się, ale nie po to tu jesteśmy!
Doooobra, musimy się wam do czegoś przyznać z Asuną-chan...Otóż...
Ona zjadła wszystkie gofry i się nie podzieliła !! T.T
Ja wszystkie gofry?! To chyba ten mój słodki braciszek!! -,-
Ale znalazła ten cudny cytat, więc jej wybaczamy :3
A jak już zajrzeliście z ciekawości do tego jakże cudnego bloga, (dobra, nie okłamujmy się, jest czarno jak w nocy i kompletnie nuuudno xd) to mogę wam troszeczkę zdradzić o czym będzie to jakże zacne opowiadanie :D
Chyba możemy zdradzić..-,- czuję się pominięta..
 Ekhm, ekhm, a zatem:
Podczas opowiadania, historie będą opowiadały dwie dziewczyny, najlepsze przyjaciółki, które razem się śmiały jak i płakały.
Tak to my !! xD
Poznamy ich przygody , gdzie ledwo co zdążyły dołączyć do gildii Sabertooth a już rada dostała pewnej zachcianki, która zmieni nie tylko życie naszych bohaterek. Nie jest tajemnicą, iż będzie to wysłanie wszystkich magów od lat 16-19 na 4 lata.... do szkoły magii !! Sprytne nie ? :D Będą tam grupy i każdy mag zostanie podzielony do jednej, w zależności od rodzaju magii jaką się posługuje.
Ej nie zdradzaj im wszystkiego! To niespodzianka! Najlepiej to byś im wszystko od razy wypaplała! xd
ASUUUUUU-CHAN !! Nie wypaplała, raczej zaciekawiła. I jeśli jeszcze raz się wtrącisz do mojej wypowiedzi bez pozwolenia .... zabiję ^‿^. 
 Przepraszam... nie zabijaj tylko ;c

Pozdrawiamy i życzymy wesołego sylwestra ! :D

1 komentarz:

  1. Hejo ^~^ Hmmm...może tak na początek to twój blog zapowiada się świetnie,nie wiem co jeszcze napisać, nie jestem dobra w komentowaniu jak widzisz xD Mam nadzieję , że nie zawieszisz czy też usuniesz bloga :) Sama pisze dwa opowiadania o FT jedno o magii i wgl a drugie o teraźniejszych czasach . Za niedługo mam zamiar założyć o nich blogi ^^ Życzę ci aby Happy przyleciał do was z duuużą ilością weny *-* Dozobaczenia!!:D

    OdpowiedzUsuń